VIZIUNEA
conducerii Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad
în domeniul calității este de a dobândii și menține o reputație maximă a spitalului prin calitate.
Calitatea serviciilor noastre medicale trebuie să constituie un exemplu pentru unitățile medicale similare și o recomandare pentru pacienții noștri!
Principiul de bază al politici noastre în domeniul calității este orientarea către CLIENT (PACIENT/APARȚINĂTOR) pentru a-i identifica cât mai exact nevoile și așteptările și a le satisface prin furnizarea celor mai bune servicii medicale.
Pentru ducerea la îndeplinire a acestei politici Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad are implementat și menține un Sistem de Management în conformitate cu standardele: ISO 9001:2015, prin care promovează o politică orientată spre satisfacerea permanentă a clienților (pacienților/aparținătorilor), de reducere a impactului negativ asupra mediului și de reducere a riscurilor privind securitatea și sănătatea ocupațională pentru proprii angajați, pacienți, aparținători, vizitatori, subcontractanți, prin desfășurarea activităților în condiții de siguranță.
Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad își asumă răspunderea comunicării acestei politici întregului personal și analizării ei la intervale de timp planificate pentru a fi în mod continuu adecvată față de misiune și viziune.